کسب و کار

پلتفرم های فروش: 7 مورد از بهترین ها برای تجارت الکترونیک شما

پلتفرم های فروش: 7 مورد از بهترین ها برای تجارت الکترونیک شما

هنگام انتخاب از بین پلتفرم‌های فروش برای تجارت الکترونیک خود، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید.

person buys product from a selling platform and unboxes package

این بدان معناست که تصمیم بگیرید آیا باید به جای استفاده از پلتفرم موجود یا جفت کردن ابزارهای شخص ثالث با سایت، سایت تجارت الکترونیک خود را بسازید — .

وقتی به گزینه ای رسیدید که برای شما مناسب تر است، در واقع باید یکی را انتخاب کنید. بیایید پلتفرم‌های پرفروش در بازار – از جمله ویژگی‌ها و مزایای آنها – را مرور کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

Free Download: Sales Plan Template

فهرست محتوا

پرفروش ترین پلتفرم ها

1. CMS HubSpot

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292ec30aec

شروع به کار با CMS HubSpot به صورت رایگان

هر ویژگی و طراحی برای تبدیل سرنخ ها و جذب مشتریان بیشتر ساخته شده است. پلت فرم CRM HubSpot مجموعه ای از هاب برای رشد کسب و کار خود، که هر کدام بر جنبه متفاوتی از آن فرآیند تمرکز دارند.

مرکز مدیریت محتوا یک سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وب سایت شما Sales Hub برای ردیابی، پیشبرد، و بستن معاملات است. مراکز بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیازهایتان از بین آنها انتخاب کنید، و گزینه‌های کاملی را بر اساس استراتژی‌های اثبات شده برای رشد کسب‌وکارتان ارائه می‌دهند.

نرم افزار HubSpot توسط مشاغل کوچک با 1 تا 50 کارمند استفاده می شود. سازمان‌های بزرگ مانند صندوق جهانی حیات وحش، سوزوکی، بی‌بی‌سی و کاسیو نیز از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرمی است که با در نظر گرفتن بازاریابی ساخته شده است.

بهترین برای: تیم هایی که به دنبال راه حل همه کاره برای فروش محصولات هستند.

قیمت: طرح های حرفه ای از 800 دلار در ماه شروع می شود. برنامه های سازمانی از 3600 دلار در ماه شروع می شود.

2. Shopify

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292eee542c

منبع تصویر

این پلتفرم برای کمک به افراد عادی با تجربه کمی در انجام یک تجارت الکترونیک ساخته شده است. این شامل ویژگی هایی مانند:

است

  • الگوها.
  • سیستم های پرداخت.
  • ابزارهای بازاریابی.
  • گزینه های پشتیبانی مشتری.
  • ادغام رسانه های اجتماعی.

فروشگاه App Shopify دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای سفارشی‌سازی است مغازه شما. این امر به ویژه در هنگام فروش از یک شرکت تابعه Shopify، مانند Oberlo، یا یک شرکت حمل و نقل جهانی مانند Alibaba مفید است.

بهترین برای: فروشندگان آنلاین جدید که به سهولت استفاده نیاز دارند و در حال کاوش در تمام اصول اولیه بازاریابی و فروش آنلاین هستند.

چیزی که ما دوست داریم: ایجاد فروشگاه آنلاین هرگز آسان‌تر نبوده است.

قیمت: هزینه طرح‌های اصلی 19 دلار ماهانه است. هزینه برنامه های Shopify ماهانه 52 دلار است. هزینه برنامه های پیشرفته 399 دلار ماهانه است.

3. Adobe Commerce (Magento قبلی)

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292f0eb4ee

منبع تصویر

Adobe Commerce بیش از 100 میلیارد دلار حجم ناخالص کالا را اداره می‌کند. این یک پلت فرم قابل اعتماد و محبوب است زیرا قابل اعتماد، مقیاس پذیر و کاربرپسند با چندین ویژگی است. این پلتفرم متناسب با نیازهای بوتیک های آنلاین کوچک تا خرده فروشان بزرگ است.

به خاطر داشته باشید: این یک نرم افزار پیشرفته با ویژگی های گسترده برای سفارشی سازی کامل پلت فرم برای کسب و کار شما است. این باعث می‌شود فرآیند راه‌اندازی زمان‌برتر شود.

Adobe در حال ادغام Magento U در آموزش و ارائه گواهینامه خود است. می‌توانید یاد بگیرید که چگونه خودتان یک سایت بسازید یا کارشناسان آموزش دیده برای این پلتفرم را استخدام کنید.

آنچه ما دوست داریم: برای مقیاس‌پذیری ساخته شده است و دارای ویژگی‌های ضروری است.

نکته حرفه ای: اگر به دنبال یک سرویس همه کاره هستید، این یک گزینه خوب برای یک کسب و کار کوچک است که باید به صورت رایگان شروع به کار کند یا یک تجارت بزرگتر که می تواند برای شما مفید باشد. عناصری که آنها واقعاً می خواهند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

4. BigCommerce

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292f304086

<منبع تصویر

اگر به دنبال پلتفرمی هستید که با شما هماهنگ باشد، BigCommerce را در نظر بگیرید. این پلتفرم برای حمایت از نیازهای کسب و کارهای بزرگ ساخته شده است. پلتفرم‌هایی که برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر ساخته شده‌اند ممکن است هزینه‌ها یا قیمت‌های بالاتری را برای آن چیزها دریافت کنند – بنابراین پلتفرمی که برای شرکت‌های مقیاس بزرگ ساخته شده است، ارزش بسیار بیشتری نسبت به قیمت دارد.

BigCommerce برای مقاومت در برابر افزایش ناگهانی ترافیک ساخته شده است. همچنین ویژگی های امنیتی در این پلت فرم وجود دارد. تامین بازدارنده هکرها و فایروال های سخت افزاری عملیات شما را ایمن نگه می دارد. همچنین به پشتیبانی 24 ساعته دسترسی خواهید داشت.

BigCommerce توسط برندهای بزرگی مانند تویوتا، یتی، و بن و جری انتخاب شده است.

بهترین برای: مشاغل بزرگتر با ویژگی های پیچیده تر و پشتیبانی اضافی.

آنچه ما دوست داریم: BigCommerce مناسب برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش مقیاس هستند بدون اینکه امنیت را به خطر بیندازند. برچسب قیمت دارای تعداد زیادی ویژگی است که برای یک شرکت بزرگتر ارزش زیادی دارد.

قیمت: طرح‌های استاندارد ماهیانه ۲۹ دلار هزینه دارند. هزینه برنامه های پلاس 79 دلار ماهانه است. هزینه برنامه های حرفه ای 299 دلار ماهانه است. قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست در دسترس است.

5. Squarespace

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292f4f09a3

منبع تصویر< /em>

Squarespace فقط کتابخانه ای از هر ویژگی و برنامه موجود را ارائه نمی دهد. همچنین ادغام های مدیریت شده ای را ارائه می دهد که بهترین ها را برای کسب و کار شما انتخاب می کند. بهترین بخش این پلتفرم جنبه طراحی است:

  • قالب‌ها فوق‌العاده هستند و بر روی خطوط براق و عکاسی تمرکز می‌کنند.
  • می توانید یک سایت زیبا در دسکتاپ و موبایل ایجاد کنید.
  • گزینه های قابل تنظیمی وجود دارد که شخصی سازی را آسان می کند.

بهترین برای: متمایز بودن برای داشتن یک سایت زیبا و بدون نیاز به انجام کارهای سفارشی سازی زیاد.

آنچه ما دوست داریم: Squarespace که از یک سازنده سایت به یک پلت فرم تجارت الکترونیک اقتباس شده است.

قیمت: هزینه طرح‌های شخصی 16 دلار در ماه است. هزینه طرح های تجاری 23 دلار در ماه است. هزینه برنامه های اساسی تجارت 27 دلار در ماه است. هزینه طرح‌های پیشرفته تجاری 49 دلار ماهانه است.

6. Wix

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292f702137

منبع تصویر

اگر صاحب کسب‌وکار جدیدی هستید که نمی‌خواهید با ویژگی‌های پیشرفته غرق شوید، Wix یک گزینه عالی است. این یک فرآیند راه‌اندازی آسان است – می‌توانید در عرض چند دقیقه یک فروشگاه ساده راه‌اندازی کنید.

با بودجه؟ Wix می تواند موارد ضروری را بدون هیچ هزینه ای به شما ارائه دهد. طرح رایگان Wix به شما امکان می‌دهد یک سایت در دامنه مبتنی بر Wix بسازید و محصولات را بفروشید.

آنچه ما دوست داریم: اگر تازه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنید، طرح رایگان یک گزینه قوی است.

نکته حرفه ای: این یک گزینه کم هزینه عالی برای آنلاین کردن سریع محصول شما است.

قیمت: طرح‌های Business Basic ماهانه ۲۷ دلار هزینه دارند. برنامه های Business Unlimited ماهانه 32 دلار هزینه دارند. هزینه طرح‌های VIP کسب و کار ۵۹ دلار ماهانه است.

7. Square Online

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292f96fd82

منبع تصویر

کشنده‌های کارت سازگار با تلفن Square به دلیل راحتی و سهولت استفاده محبوب شدند. از زمان موفقیت، این شرکت گسترش یافته است تا موارد بیشتری را برای عملیات در مقیاس کوچک و مشاغل تازه افتتاح شده ارائه دهد.

این پلتفرم به اصول اولیه پایبند است. برنامه‌ها یا سفارشی‌سازی‌های زیادی وجود ندارد که در مورد آنها گیج شوید یا وقت خود را تلف کنید. قالب‌های طراحی و داشبوردهای کاربر مینیمالیستی هستند، بنابراین می‌توانید به سرعت در آنها پیمایش کنید

کاربران همچنین یک سوایپر کارت مربعی رایگان دریافت می‌کنند که با پلتفرم همگام‌سازی می‌شود.

بهترین برای: عملیات در مقیاس کوچک با استفاده از کارتخوان Square.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم با کارتخوان های Square مرتبط است. اگر به صورت حضوری با تجهیزات Square می فروشید، این یک راه آسان برای دریافت آنلاین محصولات شما و ادغام با سیستم Square Point of Sale است.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های پلاس ماهیانه 29 دلار هزینه دارند. هزینه برنامه های پرمیوم 79 دلار ماهانه است.

نکاتی برای ایجاد فروشگاه شما

اکنون که ایده ای از پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک دارید، در اینجا چند نکته برای ایجاد فروشگاه آنلاین و بهترین روش ها برای فروش آنلاین آورده شده است.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664292fba08b8 scaled

1. نام تجاری خود را برای همه کانال ها یکسان کنید.

برای یک تجربه خرید روان و مطمئن، مشتریان شما سه چیز می خواهند:

  • انسجام بصری.
  • شباهت تجربه کاربر (UX).
  • پیام‌رسانی مداوم.

اگر آنها این چیزها را دریافت نکنند، تجربه آنها از هم گسیخته خواهد شد. اگر مجبور باشند مراحل بسیار متفاوتی را برای خرید در یک مکان در مقابل مکان دیگر دنبال کنند، ممکن است غیرحرفه ای به نظر برسد. این بار UX را بر دوش آنها می گذارد.

ابتدا استراتژی UX و نام تجاری بصری خود را برنامه ریزی کنید. سپس، آنها را تا حد امکان در وب سایت، سایت تلفن همراه و کانال های فروش حضوری خود مشابه کنید.

برای پیمایش روان و سازنده در فضاهای فروش خود، مشتریان باید بدانند چگونهاز کانال های شما خرید کنند، نام تجاری شما را بصری بشناسند و پیام های مداوم را دریافت کنند. > درباره هویت و ارزش‌های شما.

2. یک فایل در حال اجرا از تصاویر مارک دار برای استخراج نگه دارید.

ایجاد لوگوها، فاویکون‌ها و سایر تصاویر برند شما یک فرآیند کامل است. اکنون، باید همه آن دارایی ها را در یک مکان سازماندهی کنید. هنگامی که طراحی سایت خود را شروع می کنید، هنگام یافتن این دارایی ها برای اتصال، در زمان و ناامیدی خود صرفه جویی می کنید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 6642930044e92

منبع تصویر

Alt txt: پلتفرم‌های فروش، wix ساخته شده در مدیر رسانه

بسیاری از سازندگان وب‌سایت حتی فضای کتابخانه رسانه‌ای را در حساب شما ارائه می‌کنند تا بتوانید تصاویر مارک تجاری و عکاسی محصول خود را به یکباره آپلود کنید — سپس در حین ساخت، به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

3. نحوه دریافت مالیات را به عنوان استراتژی فروش انتخاب کنید.

برخی از سازندگان سایت به شما اجازه می‌دهند تا استراتژی‌های مالیاتی را انتخاب کنید. یکی از راه ها این است که مالیات خود را از قیمت فروش خود جدا نگه دارید، همانطور که اکثر خرده فروشان آجر و ملات انجام می دهند. به این ترتیب، مشتریان هنگام خرید کمترین قیمت را می بینند و می دانند که مالیات بیشتری پرداخت خواهند کرد.

یک استراتژی دیگر این است که هزینه مالیات را به قیمت کالای خود اضافه کنید تا ریاضیات ذهنی را برای مشتریان خود به حداقل برسانید. اگر پرداخت های نقدی را شخصاً می پذیرید، این یک گزینه هوشمند است – حتی اگر سیستم نقطه فروش شما با یک سایت آنلاین ادغام شده باشد. سازنده سایت شما باید مالیات های پرداخت شده را در هر صورت پیگیری کند تا بتوانید گزارش دقیق و پرداخت مالیات انجام دهید.

4. درگیر جزئیاتی نشوید که می‌توانید بعداً تغییر دهید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 66429301f1a37

منبع تصویر

Alt txt: فروش پلتفرم‌ها، جزئیات جزئی می‌تواند بی‌هیچ سرعت راه‌اندازی را کاهش دهد

بزرگترین مانعی که هنگام توسعه فروشگاه آنلاین خود باید بر آن غلبه کنید، معمولاً خودتان و زمانی است که صرف جزئیات جزئی می کنید. انگیزه داشتن یک وب سایت زیبا و کامل، به خصوص اگر از فرآیند طراحی لذت می برید، قوی است.

با این حال، اگر وب‌سایت زنده نداشته باشید، درآمدی کسب نمی‌کنید. نام تجاری بصری، محصولات و قیمت گذاری خود را تنظیم کنید. مراقب تنظیمات مهم Back-end باشید تا UX به درستی عمل کند. اعلامیه های راه اندازی هیجان انگیز خود را اعلام کنید – سپس با وب سایت خود به صورت زنده شروع کنید!

تعدیل‌های طراحی می‌توانند منتظر ارتقای بعدی سایت باشند، بنابراین وقتی نیاز به راه‌اندازی دارید، روی انحنای دقیق دکمه‌های خود گیر نکنید.

5. کانال های ترافیک خود را برای شروعی قوی ادغام کنید.

در مورد اعلان‌های راه‌اندازی هیجان‌انگیز و کارهای پشتیبان، مطمئن شوید که فهرست‌های اجتماعی و ایمیل خود را از همان ابتدا به سایت خود متصل کرده‌اید. شما می توانید از کنجکاوی مشتریان فعلی خود – آن موج اولیه ترافیک به سایت خود – ارزش بسازید.

هر حرکتی که از قبل در رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های ایمیل خود ایجاد کرده‌اید، سریع‌ترین راه برای ایجاد اعتماد برای مشتریان بالقوه جدید نیز هست. شما می توانید با فروتنی از فالوورهای اجتماعی و مخاطبان ایمیل خود بخواهید نظرات مثبت خود را ارسال کنند تا در سایت جدید شما درج شوند. این برای برنده شدن در ثبت نام های جدید و موج جدید ترافیک بسیار ارزشمند خواهد بود.

بعد، به پنج روش مهم برای فروش آنلاین می پردازیم.

بهترین روش ها برای فروش آنلاین

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664293039fa9d scaled

1. با یک گواهی معتبر TLS/SSL اعتماد ایجاد کنید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 664293084d5aa

منبع تصویر

در ادامه موضوع اعتماد، یک کاری وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که حتی مهم‌تر از اعتماد اجتماعی است – مطمئن شوید که سایت شما همیشه دارای گواهینامه SSL معتبر است. این باعث می‌شود افراد به اندازه کافی احساس امنیت کنند که به سایت شما بروند، دکمه‌ها را کلیک کنند و در نهایت اطلاعات کارت اعتباری خود را به شما بدهند.

یک گواهینامه معتبر SSL به آنها اطمینان می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید، نه یک کلاهبردار در انتظار حمله. این یک کار بک‌اند بسیار مهم است که سازنده سایت شما باید شما را راهنمایی کند. ازش نگذر اگر قفل کوچک بالای صفحه باز و قرمز باشد، بسیاری از کاربران فوراً می پرند.

2. از تصاویر جذاب و حرفه ای استفاده کنید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 66429309dc97a

منبع تصویر

روزی روزگاری می‌توانستید تقریباً هر تصویری از محصول خود را در سایت خود برای فروش بگذارید، اما مخاطبان امروزی عاشق تصاویر واضح و هنرمندانه هستند.

اگر کاربران عکاسی غیرحرفه‌ای می‌بینند، ممکن است تصور کنند که این مورد آنقدرها ارزشمند نیست. آنها ممکن است فکر کنند که کسب و کار آنقدرها مشروع نیست، و این مورد باعث نمی شود که احساس خوبی برای اضافه کردن آن به زندگی خود داشته باشند.

این به معنای فروش کمتر و ارزش دهان به دهان کمتر است. تمام تلاش خود را برای ایجاد تصاویر غنی و حرفه ای از محصول انجام دهید. اگر قدرت شما نیست و بودجه کافی دارید، یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید تا دارایی هایی ایجاد کند که برای مخاطب هدف شما آواز بخواند. ترافیک بیشتر، نرخ پرش کمتر و فروش بیشتری دریافت خواهید کرد.

3. لیست های خود را شلوغ کنید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 6642930ba35ca

منبع تصویر

هیچ چیز مانند انقباض از طریق توضیحات بی پایان محصول، جادوی عکاسی عالی و تمایل به خرید را از بین نمی برد. همچنین، اگر دکمه‌ها و کلمات و حواس‌پرتی بیش از حد در صفحه وجود داشته باشد، آیا مشتری شما یک خط واضح به سبد خرید می‌بیند؟

توضیحات محصول خود را کوتاه، جذاب و متمرکز بر لیزر فقط بر روی یک مورد نگه دارید. صفحه خود را تمیز و پیمایش آسان نگه دارید تا مشتری شما بتواند یکی از این دو کار را سریع انجام دهد: خرید یا ادامه خرید.

همه جزئیاتی که در مورد چندین موردی که فهرست کرده اید اعمال می شود؟ آن‌ها را در پرسش‌های متداول قرار دهید تا مشتریان بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

4. یک پرسش متداول ایجاد کنید.

پرسش‌های متداول مکان مناسبی برای ایجاد جزئیاتی است که هر مشتری به آن نیاز ندارد یا نمی‌خواهد بداند. بهترین کاری که می توانید برای مشتریان خود انجام دهید این است که فهرستی از مطالب در بالای صفحه بسازید که بتوانند از آن برای پرش به اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند.

سؤالات متداول جایی است که می‌خواهید اطلاعات مربوط به بازگشت، زمان پردازش، و اظهارات قانونی مورد نیاز را قرار دهید – همه مهره‌ها و پیچ‌هایی که هیجان‌انگیز نیستند یا مستقیماً به فروش منتهی می‌شوند. یک پرسش متداول قوی یک صرفه جویی در زمان ارزشمند برای تیم خدمات مشتری و مشتریان کنجکاو شما است.

5. به طور مداوم زمان بارگذاری را بهبود دهید.

d9bed984d8aad981d8b1d985 d987d8a7db8c d981d8b1d988d8b4 7 d985d988d8b1d8af d8a7d8b2 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c 6642930d1b3a6

منبع تصویر

یک سایت پر تصویر و پر از ویجت‌ها، ویدیوها و امکانات اضافی سرگرم‌کننده می‌تواند کاملاً زیبا باشد. جنبه تاریک این زیبایی این است که آنها می توانند سایت شما را در بارگذاری کند کند. به‌روزرسانی الگوریتم اصلی مارس Google در سال 2023 نسبت به این جنبه از عملکرد سایت حساس‌تر است زیرا مشتریان نسبت به زمان‌های بارگذاری کند صبر کمتری نشان می‌دهند.

عاقلانه است که سبک‌ترین/سریع‌ترین مضامینی را که سازنده سایت شما ارائه می‌دهد انتخاب کنید که همچنان ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشند. سپس، سعی کنید از کوچکترین فایل هایی که می توانید استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند. برای مثال، تصاویر PNG برای چاپ علائم و بنرهایی که جزئیات دقیقی دارند عالی هستند.

متأسفانه، اندازه فایل‌ها ممکن است وحشتناک باشد. در وب‌سایت‌ها، بهتر است از یک فایل JPEG کوچکتر (بخوانید: سریع‌تر) استفاده کنید که همچنان کار را انجام می‌دهد.

پلتفرم پرفروش را برای خود انتخاب کنید

شما ممکن است کسب و کار خود را در یک بازار – مانند آمازون، eBay، یا Etsy – شروع کرده باشید تا همه چیز را شروع کنید. با این حال، در دراز مدت، مفیدتر است که سایت خود را در یک پلت فرم فروش قوی داشته باشید که می تواند به شما در مقیاس پذیری کمک کند. کنترل کامل بر کسب و کار و نحوه فروش شما فرصت های بیشتری برای رشد و سود به شما می دهد.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا